2009. március 8., vasárnap

(kvázi)Titkok

Néhány hónapja kaptam egy labdát balettkától. És azóta csak mind tartogatom. Na de most lerántom a leplet.

1. Mindig idegenvezető akartam lenni. Érdeklődő turistáknak mesélni, sokat utazni. Néha manapság is eszembe jut, hogy el lehetne végezni egy tanfolyamot és kezdeni valamit. De mindig lebeszél erről a hétköznapi mókuskeréktaposás.

2. Szeretnék egyszer könyvet írni amelybe összesüríteném azokat a történeteket, amik megestek velem ott, ahol az elmúlt 3-4 évben a legtöbb időt töltöttem.

3. Néptáncolok sok éve. Másfél évtizede. Ez sokak számára nem titok. Sokaknak meg újdonság. Mert teljesen az szüleimhez, a gyerekkorom baráti köréhez kötött cselekvés.

4. Egyszer loptam. Egy pecsétet. Hosszú történet. Nem kerülnék börtönbe semmiképp. Nem volt előre kitervelve. De a diszperált helyzetek diszperált cselekvéseket vonnak maguk után.

5. Mindig is irigyeltem a húgom szőke haját és főleg a kék szemét. Ha ez nem is titok sokaknak, de mindenkinek meglepő és érthetetlen. Bevallom manapság már nem így van. Vagy nagyon tudattalanul van így...

6. Az egyik hobbim a nyelvtanulás. Most nagy válaszúton vagyok, 2009-re még nincs új nyelv választva. És lehet egy időre szüneteltetem. Mert újabban a bloggerkedés sok korábbi űrt tölt ki.

7. Egy mini cooper-re vágyom. Öröktől fogva. Majd lesz. Vagy nem. Ez mindegy az álmodozás szempontjából...

5 megjegyzés:

Orsi írta...

Köszi balettka a labdát! Továbbgurítom Beának!

balettka írta...

a nyolcadik te magad légy :D

Orsi írta...

igyexem:)

Bea írta...

Köszi a labdát, megosztottam néhány infot, de hogy mennyire volt titk, nem tudom :)

Orsi írta...

tenksz:)