2008. szeptember 5., péntek

Ooóó Afrika!

Na ilyen volt Afrika!
Vagyis annak csak egy kicsi kis, északra (=Európához közel) eső részében, a nyugati arab világban, Tunéziában. Hammamettől Dousig, a tengerparttól a Szaharáig, s homoktól az oázisig, a tevegeléstől az ejtőernyőzésig.



Tunézia... Ott is felkel reggel a nap. Még a sivatagban is:)




Ott is házban laknak. Vagy föld felett, szűk utcákban,...



vagy föld alatt..., homokba vájt házban:)



Ott is jártak a rómaiak (előttünk néhány évvel...)


Ott is közlekednek. Kicsit lasabban...


Vagy kicsit extrémebben....



De oázis van, tengerpart van, a turista kipihenheti és kinapozhatja és kilazulhatja magát. Megtörtént. Szívesen maradtam volna...


6 megjegyzés:

Névtelen írta...

remélem elraktároztál egy zsáknyi
meleget a téli napokra:))

natikrisz írta...

Mammmma mia! Micsoda helyek, micsoda nyaralas!

Egeszsegedre :) Tartson sokaig a sok szep emlek ;).

Márta-Zsófi írta...

Örülök a felfedezésnek, hogy te is írogatsz...az autó tetején utazni a sivatagban én is nagyon bírtam volna...
Miért éppen Afrika?

Ottis írta...

Hát szuper nyaralásaid voltak az idén!Most látom csak hogy megjelenek a blogodon, köszi!Pedig már jártam nálad előbb is csak nem fedeztem fel magam :-)

Orsi írta...

Sziasztok!

Köszi, hogy benéztetek, és örülök, hogy felvillanyozott Benneteket is ez a néhány kép. Tényleg nyaralás volt a javából! Nagy N-el.

Balettka, igen igyekeztem raktározni...remélem legalább decemberig kitart...

Natikrisz,
bizony!De a Szaharába még visszamegyünk...Ha kilábalunk a szegénységből...

Márti,
Afrika lett, mert egzotikus, meleg van, nem kellett vízum, védőoltás, erre akadt társulat:) És hát még ott nem voltam. De ezek után még leszek:)

Ottis,
Igen, márcsak azért is érdemes belinkelni, mert az én oldalamon ilyen finomságokat amúgy nem kapnának az emberkék:)

Névtelen írta...

Leselkedik rád egy kreatív blogger-díj, meg nem erősített sajtóértesülések szerint :D. Még nem hirdettem ki. Csak mondom, hogy beware! :P