2008. október 18., szombat

C'est la vie

Always 21. Vagy 23...

És ólvejz prezentek. Mindig jól időzítve és körültekintően választva.
3 kerekű bicikli, vagy Szabó Kati babám. Aki nyilván az akkor általam legnépszerűbbnek gondolt személy után lett keresztelve. Hugi még mindig vezeti a listát - szüleimet nehéz lekörözni ezek után ajándékozásban:) Pedig folyamatosan próbálkoznak. És én is. Pl. 4 keréken guruló élettársi kapcsolatommal "megleptem" magam magam. Hordja is magán a jelet hűségesen:) Aztán mindenféle jól kigondolt meglepik, vagy épp ordin de plátás baráti komplottok


... Fortunata...

Csak menni, menni,
Egyre áradón,
Fenn nem akadni
Csipp-csupp partokon
.

Az egyik legszebb ajándék ez volt. Kitől mástól, mint anyukámtól. 4 évvel ezelőtt kaptam ezt a biztató 4 sorocskát. Egy képeslap sarkán. Akkor az életem főleg a Coronázásról szólt. És ez lett az utazó-továbblépő-túlélő varázsigém. Merthogy mindig kell még egyet lépni. Tovább.

3 megjegyzés:

Bea írta...

Hogy is van? Ha te annyi amennyi, mi alig múltunk 18-ak?! Na nem tudom... a lényeg, hogy közösen ünnepeltünk, s hogy nagyon jól telt :)

Névtelen írta...

Én vittem a töltött tojást, saját készitmény:)Dicsértek is érte, remélem őszintén, mert szeretetvel volt készitve:)
hugi

Orsi írta...

Őszintén:) S köszi. S még lehet máskor is töltött tojás is, buli is;)