2010. január 29., péntek

CCCCLXXXVI

Ennyi. Eddig. Ennél sokkal több is lesz:) Ellenben ez is minden eddiginél jobb!
Ezer dolgot lehetne sorolni: iviv, txt, pidgin, Ibike, Habyka, ebédek, séták, lakás no.1, lakás no.2, bútorozás, veszedelem-falva, a lélek szent helye-falva, film, film, film, sok film, tánc, 30plusz, lécek és botok és hó, barátok, buli no.1, buli no.2, buli no.n, esküvők, hegymászások, tengerpart, fotók, szendvicsek, asztalos, ávizok, kacagások, Gyula, Tzarevo, Párizs, Simonhöhe, ektiviti és pimaszkodás, rencpartik...
És nem tudni mi mindenre leszünk még kaphatóak és képesek!

4 megjegyzés:

Bea írta...

nekem erről egy Szentlélek - Kézdi - Csíkszereda út, a sok film, a sok renc, az emlékezetes Hargitás hétvége, a megegyezés, hogy majd keresztelünk, a narancssárga paradicsom, a sok közös téma jut eszembe... És örülök, hogy ilyen sok ideje már és annak is, hogy sok lesz még!

Orsi írta...

Ezer köszönet! És hála! Eme tanu-szerepért, az emlékezetes fuvarért, a be nem fejezhető mesélésekért s minden egyébért ami még jön, a amihéz természetesen jó társaság mindig kell:)

Adina írta...

nem is tudtam, hogy bloggozol, de örülök, hogy rádtaláltam...:)

Orsi írta...

Szia, én is örülök, hogy benéztél:) Igen, eleinte főleg csak úgy magamnak irogattam, aztán sok barátom, rokonom is így értesül túlzsúfolt és mobilis hétköznapjaim történéseiről.